Pages

SELANGOR JUARA, KELANTAN GIGIT JARI



Malam tadi aku tengok bola akhir Piala FA dengan Poilong dan Mat Ruuta kat pekan Bukit Sentosa. Ramai gak orang mat kelante ada, brother Selangor ada. Tahniah kepada pasukan Selangor kerana menyandang juara. Tapi itu penalti punye shutter nasibla. Tapi yang malang tu mat kelante ni dahlah datang dari jauh kalah pulak tu. Tak pe tahun depen cuba lagi. Tapi syabas pada kedua - dua pasukan yang aku tengok sama handalnye.

Aku ni duk je kat Selangor tapi kalau bola tu aku anti Selangor. Semalam aku memang sokong kalante. Alih - alih kalah. Sabo je le. Yang tak sodapnye kedua pasukan ni ada bekas pemain Perak. Kalau deme main ngan Perak pasti Perak strong. Tapi ape nak buatnye money matter punye pasal go on la deme. Ok lah kita tengok perkembangan Piala Malaysia dan Piala Liga Primier pula.

No comments: